منم همینجوری شدم 😑😑😑😑😑 بسپار به خدا چه میشه کرد، دکترم گفت درد داشتن غیر طبیعیه
فک کنم منظورشون این بود الان که علائم ندارن برن سونو که ببینن حال بچه خوبه یا نه/ منظورشون این نیس که حالا تهوع ندارن سونو انومالی ندن
انومالی برای سلامت بچه است ربطی به حالت تهوع داشتن یا خستگی داشتن یا نداشتم نداره باید انجام بدی
نه بابا نیاز نیست بری همون انومالی برو
علائم تا آخر که با آدم نیستن
من کلا بدون علائم بودم
الکی استرس نگیر
عزیزم انومالی سلامت جنین برسی میکنن چه ربطی داره که حالت تهوع ندارید پس انومالی نرید
منم مثل شمام فکر کنم طبیعیه
عزیزم مگه انومالی برای علائم داشتن،اون غربالگری ک سلامت بچه رو بررسی میکنن،حتما باید بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.