۶ پاسخ

٣٧ و نیم به بالا تبه

ممنون ازتون🥰

۳۸ و نیم به بعد یعنی تب داره

بالای ۳۷/۵ تب حساب میشه

نه اوکی عه بالا نیس

اگه تب سنج دقیق باشه نه بالا نیست

سوال های مرتبط

مامان ✦مهرسام✦ مامان ✦مهرسام✦ ۸ ماهگی