سلام مامانا تب دخترم35روی9هست نرماله یانه

۵ پاسخ

پایینتر نذار بیاد

اره عزیزم

اره عزیزم

اره عزیزم‌ دیگ نزار بیاد پایین تر
خونتون خنکه زیاد

اره فکر کنم نرماله

سوال های مرتبط

مامان نینی مهراب مامان نینی مهراب ۱ سالگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۰ ماهگی