بهداشت بهمن گفت خیلی کم نبات بنداز باآب جوشیده یکمقدار آردبرنج بعدبزارروی حرارت و یکم ک به قوام اومد شیرخودت یا شیرخشک بهش اضافه کن وقتی سردشد نوش جون کوچولوعزیزت البته شکر قهوه ایم گف ایرادنداره البته همونم خیلی کم ولی نبات بهتره چون سردی آردبرنجمیگیره
با نبات بهتره
اول یک قاشق برای تست قاشق مربا خوری آرد برنج میزاری روی شعله یک لیوان آب بهش اضافه کن خوب همش بزن و بزار از نظر من یکساعت بپزه بچت یبوست نگیره بعدش به غلظت دلخوات رسید زیرش خاموش کن بریز تو ظرف حالا با شیر خشک یا شیر مادر قاطیش کن
میتونی یکمنبات بنداز
شکر خوب نیستتت
نههههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.