۷ پاسخ

من اسپری میرنم و فین گیرم میزنم راحت میشه تنفسش

منم دیروز بردم فقط اسپری بینی داد گفت نمیشه دارو یدم

منم پسرم اینجوریه مخصوصا صبح ها که تازه از خواب بیدار میشه. دیگه رفتم پوار برقی براش گرفتم قطره میریزم بعد با دستگاه ته بینیش رو تخلیه می کنم بهتره

پسر منم همینه

سرما نخورده خس خس سینه ش برای شیره نگران نباش . همون قطره بینی بریز بعد پوار بزن باز میشه

مطمئن هستین سرما خورده . چون دختر منم بینی هاش گرفته اس . دکتر گفت از شیره ک بر میگرده توی بینی هاش .

قطره بریز نرم بشه با فین گیر تخلیه اش کن
یا همون پوآر بینی

سوال های مرتبط