وای نه تروخدا انقدر سخته دوقلویی هم بارداریش هم بعد بدنیا اومدنشون اصلا سمت دارو نرو برای دوقلویی ، ولی کلا داروهای محرک دوره 5 روزه دارن
اگه ژنتیک هست ، کافیه بری زیر نظر پزشک !
با قرص امکانش هست ولی صد در صد نیست
دارو میدن که باعث آزاد شدن چندین تخمک بشه و اسپرمم که تقویت شده باشه دوقلو میشه..
من تنبلی تخمدان داشتم. دارو مصرف کردم برای رفعش، سهقلو باردار شدم
ولی چون سنگین بودن، رحمم برای اولین بارداری توانایی نگهداشتنشون رو نداشت تو ۱۸هفته دهانه رحمم باز شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.