۶ پاسخ

نه ندیا

شنیدم دوغ خوب نیست
باقالی هم فعلا نده

سیر داره .باقالی توش جوشیده .دوغ خیلی طبعش سرده ترجیحا ندی خیلی بهتر .
ادم بزرگ میخوره تراز سردی گرمیش میریزه بهم ....

اگه حساسیت نداشته به لبنیات میتونی بدی

باقالی که اصلا نباید بدی

من والا ترسیدم بدم طبعشم خیلی سرده

سوال های مرتبط

مامان 💙🐣رادمهر🐣💙 مامان 💙🐣رادمهر🐣💙 ۱ سالگی
مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی