نه ندیا
شنیدم دوغ خوب نیست
باقالی هم فعلا نده
سیر داره .باقالی توش جوشیده .دوغ خیلی طبعش سرده ترجیحا ندی خیلی بهتر .
ادم بزرگ میخوره تراز سردی گرمیش میریزه بهم ....
اگه حساسیت نداشته به لبنیات میتونی بدی
باقالی که اصلا نباید بدی
من والا ترسیدم بدم طبعشم خیلی سرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.