۵ پاسخ

ای بابا ☹️☹️ داروها رو بهش دادی بهتر نشده

براش سشوار روشن کردی
حین شیر ببرش تو اتاق برقا و خاموش کن تاریک باشت همه جا

دختر من سر يه موضوعي ترسيد و استرسي شد
از فرداي اون روز به مدت يك ماه شير نخورد
وقت شيرش ميرسيد پير ميشدم تا يه ذره بخوره
خدا لعنت كنه باعث بانيشو

احتمالا رفلاکس حتما یه جای آروم و ساکت بهش شیر بده .... تو سن بچه شما اعتصاب شیر طبیعی فقط سعی کن هرجور شده بده معمولا تو خواب خوب میخورن

میگم بچه شما کولیک و رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی