۴ پاسخ

منم نمیگرفت یه قطره آد از برند پدیابست گرفتم طعم موزی خیلی دوسش داره همونو ریختم نوک سینه هام گرفت تو هم امتحان کن، حالا یا طعم پرتقالی هم هست برندای دیگه ببین مدومو دوس داره

شیر خودتو هم میخوره؟ اگه آره معمولا بین 2 تا 4 ماهگی یکیشو انتخاب میکنن و نحوه مکیدنشون تثبیت میشه چون مکیدن سینه با شیشه کاملا متفاوته. پسر منم از دو ماهگی دیگه شیشه نگرفت گاهی با سرنگ داروخوری که بزرگه بهش شیر خشک کمکی میدم.

نه عادتش ندی به سرنگ
صبور باش سعی کن شیشه بدی بهش

منم با قطره چکان دادم تازه همه رو بالا اورد

سوال های مرتبط