من آمدنی برای اسفند دود میکنم چون میترسم به چشم بخوره
چند بار کلی گریه زاری راه انداخت بعد بیرون آمدن الان خداشکر کمتر شده
روغن زیتون ماساژ بده پشت گوشش وشکمش
دخنر منم همینجوره
چرا وازلین ؟؟
پسر منم جاهای شلوغ گریه میکنه واینمیستع
وازلین چرا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.