سرشیشه شیر عوض کن نگا کن ببین دهنش افت نزده یا گلوش درد نمیکمه پسر منم نمیگرفت دیدم سقف دهنش افت زده دارو زدم یکم بهتره بازم نمیتونه خوب مک بزنه کامل خوب نشده
به خاطر رفلاکس نمیخوره عزیزم
برر دکتر ببین چی بهش میفته خوبش میکنه
سرنگ رو توی داخل لپ هاش خالی کن نه وسط دهنش
بخاطر رفلاکسه عزیزم ببر دکتر دارو میده
پسر منم اینجوری بود ۵،۶ روز اینا طول کشید که نوب بیگیرع دوباره
دکتر بردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.