۶ پاسخ

زیر ۳ نرماله

قرص میخورین؟؟
نرمال باید زیر ۳باشه
اما اگه۴/۲۰بوده قرص میخوردی ودکترت توی بارداری تجویز کرده
کاری نداشته باش اومده باشه پایین مگه اینکه دکترت قطع کنه
به مصرفش ادامه بده
تیروئید بالا روی عقل بچه تاثیر میذاره
من از هفته ۷بارداریم دارم مصرف میکنم

بالاست عزیزم تیرویید در بارداری باید زیر ۲٫۵ باشه
حتما برو متخصص غدد کمکت میکنه ثابت نگهش داری
از من الان شده ۱٫۶ بازم دکتر قرصمو زیاد کرد گفت وزنت که میره بالا تیرویید هم میره بالا

خوبه دیگه زیر ۳ باید باشع

ولی گفت چیزی نیست

برای من 4.09دکتر گفته لب مرز

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری