۶ پاسخ

به کسی ندادن

گفتن از اول دو اغاز میشه انگارهنوز براکسی نیومده

نه خواهر چشم ب راهیم.😂🥲
تازه من میبینم میگن این ماه احتمال داره واریز نکنن

از اردیبهشت میخوان بریزن

نه هنوز

مگه تو کی زاییدی

سوال های مرتبط