۳ پاسخ

احساس میکنم فرنی ربطی به گشنگی شیر نداره هروقت دیدی میخوا بهش بده شیرو اوکیه

من معمولا نیم ساعت تا بکساعت بعذش دیگ میدونم کی شیر میخاد وقتی میخاذ بخابه قبلش شیر میخوره

من یه رب بعدش میدم چون گریه میکنه نمیتونم دور تر بدم

سوال های مرتبط