۶ پاسخ

قطره باکتی ماید بگیر8ساعت یبار بنداز تو چشمش

این عفونت باید خارج بشه بالای بینیش کنار چشمش باید هر روز هر دو طرف ماساژ بدی با انگشت یواش به صورت دایره وبرعکس که اون
باز بشه کم کم این چرک از بین میره

مجرای چشش بستس

عفونته با چای تازه دم دمای محیط بشور و ببر دکتر قطره میده

ببر دکتر ببینه.عفونته شاید

اولا که خیلی زود ببرش متخصص نوزادان،دومداینکه قطره باکتی ماید میده هرهشت ساعت یه قطره میزنی ،دوم اینکه دستاتو زود به زود بشور ،و با انگشت کوچیک ات گوشه چشمشو اروم ماساژ بده ،هروقتم خواستی چشمشو پاکدکنی با گوشذپاک کن کمی نمدار ،خیلی آروم
پاک کن و هرچشمو با یه گوش پاکن ،جدبد پاک کن و چایی و چرت و پرت هم تو چشم بچه نریز

سوال های مرتبط

مامان آوش و آرسام مامان آوش و آرسام ۵ ماهگی