اره فعلا زوده
دقیقا مثل منی😁من که فعلا دکترم ننوشت برام
32هفته باید بری
سونو رشد تو ۳۳تا ۳۵ هفته است اصن فک نکن بهش مگه دکترت بهت نمیگه کی بیای؟
اره تازه از ۲۸هفته وزن گیریش شروع میشه ۳۰هفته برو که بفهمی شرایط وزن گیریش چطوره اگر کم داشت جبران کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.