من ۲۷ هفته ۴ روزم زوده دیگ‌برای سونو رشد؟؟؟؟

۵ پاسخ

اره فعلا زوده

دقیقا مثل منی😁من که فعلا دکترم ننوشت برام

32هفته باید بری

سونو رشد تو ۳۳تا ۳۵ هفته است اصن فک نکن بهش مگه دکترت بهت نمیگه کی بیای؟

اره تازه از ۲۸هفته وزن گیریش شروع میشه ۳۰هفته برو که بفهمی شرایط وزن گیریش چطوره اگر کم داشت جبران کنی

سوال های مرتبط

مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری