سونو رشد چند هفته باید برم؟الا ۲۷ هفته و۱ روزم

تصویر
۱۳ پاسخ

تاریخ زایمانت 15 مرداده؟

هعیییی
من سی هفته رفتم اینطور سرم در اومد اشتباه کردن.دلم خیلی پره‌ .تاپیکامو بخون.
شما هم 28تا 32میتونی بری
ک میگن 32هفته بری بهتره

32 هفته بهترین زمانه

۲۹ هفته برو

دکتر بمن کفت هفته۳۰

من می‌خوام هفته دیگه برم 28 هفته و1 روز

من ۲۹ هفته رفتم بنظرن زود بود و الکی بود چون باز یکی ۳۱ هفته فرستادنم الکی یکی دیگم باید برم کلی هم هزینه ...بنظرم بمون ۳۳ هفته برو

من ۲۵ هفته رفتم

هفته32

بین ۲۸ هفته تا ۳۲هفته

سلام گلم خوبی عذر خواهی میکنم مزاحمتون شدم ،گلم من ختم گل قرآن خیرات برای اموات چله یس عاشورا توسل عهد حدیث کسا تا چهل روز هم به نیابت از کسی میخونم جهت سلامتی حاجت نماز حرز امام جواد میخونم ببخشید بخاطر شرایط جنگ اوضاعمون بد شده نیاز داشتین شمارمو میدم خدا بچتو حفظ کنه اجرت با حضرت رقیه من خیلی وقته اینجام منتها اون اکانتم مسدود شده

۲۸ به بعد

۳۲هفته عالیه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی🤰🏼 مامان تو دلی🤰🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری