۱۳ پاسخ

من درد واژن درد واریس درد همورویید درد پریودی درد رون پا

من از اول همینجور که میگی بودم عزیزم همش درد دارم از وقتی وارد ۹ و اخرا هشت بود از زیر دل درد و واژن درد در حدی ک با کمکی بلند میشدم تا زیر دلم یکم باز کنه و راه برم رفتم دکتر سرکلاژمو باز کرد گفت خیلی فشار روشه و ممکنه رحمت پاره کنه باز کردم خیلی بهتر شد ولی کمر درد و پا درد پریودی از اول داشتم و الان بیشتر شده همراه سنگینی واژن و دردش بچمم پایینه خدا کمک کنه خودش 🥺👍🏻🧡

من علاوه بر شیاف و آمپولایی که استفاده میکنم،قرص ایزوکسوپرین هم میخورم،بنظرم اونم خیلی موثره برای جلوگیری از درد و انقباض

عزیزم من که هم فانلینگم هم طول سرویکسم خیلی پایینه
منم به شدت درد واژن و بیکینی دارم،انگار اون قسمتم تیر خورده😂🥲😅
در حدی که تو خواب با آه و ناله و به سختییییی پهلو به پهلو میشم
فقط استراحت کن و بسپار به خدا،مطمئن باش ۳۴ که سهله،۳۹ هفته هم میبینی😍

منم تمام این علائمو دارم، درد خیلی زیاد زیر دل و کمر بعلاوه گر گرفتگی، سفتی شکم. امروز سونو دارم و نوبت دکتر خیلی میترسم چون احساس سنگینی زیادی پایین دارم همش میترسم سرکلاژم باز نشه یا زایمان زودرس نگیرم

کارو نکرکه؟ فره نویساکیته پاو

کمر درد ...کمی حالت تهوع ...گر گرفتی ....سرگیجه ‌...درد کشاله ران ‌ و استخوان واژن ووووووبددتر از همه یبوست

عزیزم منم اینجوریم خیلی شکمو کمرم و رون پاهام شدید درد میکنع
انقد دردش زیادع ک شبا اصلا نمیتونم بخوابم خیلی بدع😢

سونو واژینال رفتی یا شکمی ؟

عزیزم شیاف و آمپول چقدر استفاده می‌کنید از چند هفته؟

من خیلی احساس سنگینی دارم،کمر و پاهام بی نهایت درد میکنه،شبا از درد پاهام هر دقیقه بیدار میشم..دنبالچه کمرم از اول درد میکرد الان بدتر شده،استخوان واژنم درد می‌کنه موقع پاشدن و راه رفتن ..وقتی میشینم یا دراز میکشم می‌خوام پاشم از درد صدام در میاد🥺
دیشب موقع خواب حس میکردم درد پریودی دارم ولی خیلی خیلی کم بود دراز که کشیدم کم کم خوب شد.

طول سرویکست خوبه که
من هفته۱۲طول سرویکسم ۲۹بود هفته۱۳رسیدبه۲۶
سرکلاژ کردم بعدازاونم دکترم گفت دیگه نبایدطول سرویکس چک کنی فقط گاها بخیه سرکلاژمو باسونوگرافی چک میکنم
فقط تامیتونی استراحت کن
منازهفته۱۳تا۳۳فقط درحددستشویی رفتن فعالیت داشتم خداروشکرالان ۳۸هفته شدم

طول سرویکست که خوبه خیلیا با کمتر این و فانلینگ تا آخر رفتن

سوال های مرتبط