۶ پاسخ

اره میدم تو یک لیوان میزارم تو کاشه ابجوش. گرم میشه

بزار بیرون کمی به دمای محیط برسه بده بخوره

عزیزم چند میخرین

نه من همینجوری میدم

ن نیازی به جوشوندن نداره

همینجوری بده

سوال های مرتبط