۷ پاسخ

منم همینطوری شدم
شدیدا متنفر شدم از خودم از زندگیم
دلم میخواد با همه دعوا کنم

منم همینم خستم

افسرده که اکثریت هستیم بخاطر زایمان و شرایط اقتصادی و مملکت من خودمم آدم افسرده ای شدم اما بنظرم هنوزم زندگی قشنگی هاشو داره اول شکر بابت سلامتیمون دوم‌شکر بابت اینکه بچه هامون سالمن و اینکه خدا لایق دوسنستمون مادر شدیم خیلی ها در حسرت یه بچه هستن

یه مشکل و مسئله تو زندگی یا دور بودن از خوشی های حتی الکی باعث همچین علایمی میشه

منم همینطور،سر هر چی گریه میکنم حوصلم میره یه دفعه بیشتر موقع هایی که تنها میمونم خیلی دلم میگیره

منم همینطور ...روزی ده بار گریه میکنم همش سربچم دادمیزنم متنفرم ازخودم

منم همینطور 🥲داغونم داغون

سوال های مرتبط