۳ پاسخ

میتونی شیر خودتو بدوشی بزار تو شیشه ببین میگیره
شاید از مزه شیر خشک بدش میات
یا مارک بیبی لند بگیر هم خوبه چون سرشیشش عین نوک سینس
اگه تلاش کنی میگیره منم آیه خیلی اذیتم میکرد درحدی گریه میکردم

دختر منم نمیگرفت اوایل من با قطره چکون میدادم که خیلی سخت بود چند تا سرشیشه عوض کردم تا بیبی لند گرفت بازم مقاومت میکردا ولی زوری دادم بهش تا عادت کرد

باقطره چکون بده من میدم

سوال های مرتبط