۷ پاسخ

به سلامتی ❤️

با خیال راحت برو بدون هیچ دردی تموم میشه

انشالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم
منم هفته دیگ سزارین میشم البته سز دوم
اصلا ترس نداره درد ها قابل تحمله...شیاف ببر با خودت حتما قبل راه رفتن بزار ک اذیت نشی

ب سلامتی باشه عزیزم منم ۱۰ ام سزارین میشم

عزیزم بسلامتی اصلا ترس نداره فقط بعدش یکم اذیتی 🥰😍

و چند روز

عزیزم چند هفتههه

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۱۰ ماهگی
مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد