سلام به همگی من فردا وقت سزارین دارم دعا کنین واسم

۱۱ پاسخ

بسلامتی انشالله عزیزم برای ماهم دعاکن

انشالله بسلامتی عزیزم برای ماهم دعا کن

انشالله بسلامتی و‌دل خوش

به سلامتی عزیزم

برا ماهم دعا کن

انشالله خوب و راحت باشه برات.
گل پسرتم به سلامتی بغل بگیری

ایشالله ک نی نی تو صحیح و سالم بغل کنی عین عمل منم دعا کن 😘

انشالهه به سلامتی زایمان کنی

بسلامتی مامانی دعا میکنیم قشنگم ک بسلامت جفتتون برگردید خونه

سلام عزیزم انشاالله بسلامتی بقلش کنی برای ما هم دعا کن

انشالله که سلامتی زایمان میکنی اجی گلم

سوال های مرتبط

مامان آقایزدان👶🏼🧸 مامان آقایزدان👶🏼🧸 ۸ ماهگی