۶ پاسخ

تو این دو روز باقیمانده تاااا میتونی سوره انشقاق بخون

انشالله به سلامتی نی نی توبغل بگیری.منم قرار بود چهارشنبه برم ک به دکتر گفتم هفته دیگه یه هفته هم بیشتر بمونه بهتره .

انشالله به سلامت زایمان کنی عزیزم

چند هفته هستی عزیزم

چندهفته میشی خواهر

ایشالا که به خیرو خوشی زایمان کنی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین کوچولو 💕 مامان رادین کوچولو 💕 ۷ ماهگی