ببرش دکتر من بردم یه کرم دست ساز داد میزنم صبحش همه خوب میشه حساسیته
دکتر ببر
با ماست حمومش بده اینا بخاطر گرمیه
غذای اسیدی نخور ..گوجه یا بادمجون یا خربزه
آخ مادر چی شده بچه شیرخودتو میدی یه چیزی خوردی بچه حساسیت زده شیرخشک بده
حساسیت به پروتببن گاو
حساسیت ب پروتیین گاوی داره
گرمی هست
عرق کاسنی بگیر خالص باشع
با پنبه بزن ب بدنش روزی دو سه بار
ممکنه آلژری به پروتئین گاوی باشه
ببرید دکتر ببینه
گرمیه به نظرم
احتمالا گریه یا حساسیت به پروتئین گاوی
پسرمن ک گرمیه اینجوری شده
الهی ببر دکتر
خب ببرش دکتر 🥺
آلرژی یا گرمیه ، ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.