خانم ها چه موقعی باید سیسمونی گرفت؟

۱۵ پاسخ

از ۶ ۷ ماهگی

هرچی زودتر بگیری مال خودت راحت تره قبل اینکه خیلی سنگین بشی

من هنوز هیچی نخریدم 😂

گلم از همین الان شروع کن که یدفه اذیتم نشی فرصت داری با حوصله انتخاب کنی و در چن مرحله

بعد تعیین جنسیت عزیزم

منکه بعد ان‌تی شرو کردم ب خرید
چون ان‌تی صددرصدی بم گف

مال منم کم مونده

من ۲۲ هفته خریدم همرو

عزیزم درخواست میدی

من کامل شده دیگ چنتا خورده ریز مونده گفتم تا سنگین نشدم برم ک مجبورنشم هول هولکی بخرم

جنسیت ک مشخص شد کم کم وقت داری بگیری

بعد مشخص‌شدن‌جنسیتش چون رفته رفته سنگین‌میشی‌اصلا حال هیچ‌کاری‌نداری من خریدم‌راحت‌امروزم‌سرویسش‌میاد میچینم‌دیگ تمام

من ۲۰ هفته دیگه خریدم

از وقتی جنسیت معلوم شد میتونی بگیری اگه خیلی هم آخرا بری سنگین میشی سخته

گلم از

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان Ati68 مامان Ati68 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان خوجل شهر عاشقا مامان خوجل شهر عاشقا ۹ ماهگی