از ۶ ۷ ماهگی
هرچی زودتر بگیری مال خودت راحت تره قبل اینکه خیلی سنگین بشی
من هنوز هیچی نخریدم 😂
گلم از همین الان شروع کن که یدفه اذیتم نشی فرصت داری با حوصله انتخاب کنی و در چن مرحله
بعد تعیین جنسیت عزیزم
منکه بعد انتی شرو کردم ب خرید
چون انتی صددرصدی بم گف
مال منم کم مونده
من ۲۲ هفته خریدم همرو
عزیزم درخواست میدی
من کامل شده دیگ چنتا خورده ریز مونده گفتم تا سنگین نشدم برم ک مجبورنشم هول هولکی بخرم
جنسیت ک مشخص شد کم کم وقت داری بگیری
بعد مشخصشدنجنسیتش چون رفته رفته سنگینمیشیاصلا حال هیچکارینداری من خریدمراحتامروزمسرویسشمیاد میچینمدیگ تمام
من ۲۰ هفته دیگه خریدم
از وقتی جنسیت معلوم شد میتونی بگیری اگه خیلی هم آخرا بری سنگین میشی سخته
گلم از
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.