۱۰ پاسخ

من دخترم ۳۱۰۰ بود وزنش به دنیا اومدنی ، تا ۱ ماه صفر استفاده کردم

صفر برای نارس و زیر سه کیلوه

۱بگیر

بستگی داره عزیزم خاهر من برای بچه اولش از 0 استفاده کرد
برای دومی 1
میتونی ی بسته 0 بگیری ببینی براش خوبه یا کوچیکه

همه میگن یه بسته صفر لازم میشه

اگه بچه نه ماه کامل دنیا بیاد ۱ خوبه
اگه زود تر دنیا بیاد صفر خوبه

من بچه اولم سه و سیصد بود یک گرفتیم بعد دیدم بزرگه بعدش صفر گرفتیم حداقل فک کنم ی بسته صفر لازم بشه

یک هم میشه بست زیادی فرق نداره
ولی اگر خیلییی وزنش کم باشه صفر باید ببندی

1 میگیرن

بستگی به وزن نی نی داره ولی معمولا صفره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری