۱۳ پاسخ

من برا بیمارستان هم سایز صفر نخریدم سایز یک گرفتم

نه یک بگیر

بستگی داره بچت زیر ۲.۵ کیلو باشه باید بگیری اگر بچت درشته همون یک بگیر

اره عزیزم برای روزای اول نیازت مبشه بخصوص وقتی از بیمارستان میخوای مرخص بشید

خواهرزاده من س و کیلو نیم بود مای بیبی سایز یک براش خریدیم

من نگرفتم چون میگن بدرد نمیخوره چون نافم تازه هست میگن یکم بزرگ باشه
دیگه گفتم اگر خیلی یک بزرگش باشه ازمغازه میگیریم یه بسته
چون میگن نهایت تا یک هفته ده روز سایز صفر استفاده میشه

برای نوزادای نارس روی پوشک وزن مناسب برای بچه رو نوشته سایز یک برای ۲٫۵ تا ۵ کیلو هستش

سایز صفر تا ۳ و نیم کیلو رو جوابه

مونده وزن بچه چقدر باشه اکثر پوشک ۰ واسه بچه های نارس هست

آره برا وقتی به دنیا میان تا یه هفته ای لازم میشه

بله قطعا حتی بچه ۳ کیلو بدنیا بیاد ریزه و همون صفر فقط بدرد میخوره

من پرسیدم میگن واسه نوزاد های نارس هست ولی دیدم بعضی ها استفاده کردن وزن بچه هاشون هم خوب بوده

خب آره وقتی بدنیا میاد میخوای چی پاش کنی

سوال های مرتبط

مامان نورچشمی مامان نورچشمی هفته بیست‌وهفتم بارداری