سلام مامانا من ۹هفتمه دیشب تو خاب لرز بدی کردم طبیعیه ؟؟؟؟

۴ پاسخ

لرز طبیعی اخه منم گاهی شبا لرز میکنم

منم بعضی شبا لرز میکنم و حالت تهوع میگیرم از لرز

سلام گلم شما در چن هفتگی حالت تهوع خوب شد؟ منم الان هم لرز دارم هم تهوع🥲

من بله سر این بارداری از اول تا الان یه شبایی لرز شدید میکنم

سوال های مرتبط

مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ودوم بارداری