۳۰ سالت
25 یا ۳۰ ولی همون ۲۵ بیار دیگه خودت راحت کن دیگه نیار
بچهت ۴ سالش شد دومی بیار
چون سنت کمه حالا حالا ها وقت داری
ولی اگه توانشو داری چندسال دیگه یکیم بیاروجمع کن بره
۲۸ بیار
من ۲۱ سالمه شاید ۳ یا ۴ سال دیگه اگه از دست آیهان زنده بودم دومی رو بیارم😂😂😂
وااای بیخیال .من که دیگه سمتش نمیرم
من اولی و۲۰ اوردم دومی ۲۴ تو ۱۹ سالگیم سقط داشتم
من ۲۱اولی ۳۳دومی
ده سال بعد
اینکه به فکر بچه دومی خوبه😑😂
و منی که ۱۵ اولی و ۱۹دومی و ۲۷هم سومی
۲۳ خوبه
همون ۲۳ یا ۲۵ فعلا نیار
من که دیگه غلط کنم بچه بیارم همین یدونه کافیه
۲۵شدی بیار
من ۱۷ یکی ۲۳ یکی ...
حالا منی که ۱۷ سالمه چی😂
من که دیگه نمیارم
من که 19اولی رو آوردم
23سالگی دومی
10سال دیگه
چ عجله ایه
۲۳ خوبه
خیر 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.