طبیعیه با حوصله باهاش رفتار کن مثلا اگ جیغ میکشه توجهی نکن همونی ک میخاست بزار جلوش اگ پرت کرد هیچی نگو بهش سرشو گرم کن تا از سرش بیفته
واای من واقعا اذیتم😞😞😑خیلی پسرم بد اخلاق شده نمیدونم چرا اینجور شده
طبیعیه انگاری دختر منم همینه اگه هم زورش نرسه یا خودشو میزنه یا منو باباشو🥲
واای پسر منم همینطوره، اینجور موقع ها معمولا بهش میگم نه و اون وسیله رو از دسترسش دور میکنم. بعدش گاهی سریع یه چیزی یا کاری که براش جذابه رو بهش پیشنهاد میدم و حواسش رو پرت میکنم. ولی معمولا وقتی بهش میگم میدونم عصبانی یا ناراحت شدی که فلان کارو انجام ندادیم یا فلان چیزو بهت ندادم ولی حالا بیا به جاش اینکارو بکنیم معمولا آروم میشه، همین که حس میکنه متوجه خواسته اش هستم و احساسش رو متوجه شدم انگار حس بهتری پیدا میکنه. البته این روشها همیشه هم جواب نمیده بعضی وقتا فقط دعوا جواب میده 😅
طبیعیه دیگه نباید واکنش نشون بدیم تا دوره اش بگذره
فکر کنم اقتضای سنشونه.دختر منم اینجوریه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.