مامانا
ت بیمارستان خودمون انتخاب میکنیم بی حس شیم یا بیهوش؟

۴ پاسخ

دولتی که باشی هر بلایی که خودشون دوست دارن سرت میارن ولی خصوصی انتخاب میکنی چون پول دادی دیگه اون رایگان

خاله من ماه پیش زایمان داشت به دکترش گفته بود بیهوشش کنن اوناهم بیهوش کردن چون بیحسی میترسیده

اما از کمر بی حس باشی نوزاد رو میبینی
و میگن خیلیییی برای نوزاد خوبه که بعد تولد با مادر همون لحظه تماس پوستی بگیره و بزارن روی صورت مادر
بچه میگن باهوش میشه

کاش انتخابی باشه من دوست دارم بیهوش بشم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یزدان کوچولو👬 مامان یزدان کوچولو👬 ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری