مامانا کسی از این ویتامین استفاده کرده خوبه؟

تصویر
۱۲ پاسخ

مگه بهداشتم میده این دارو رو

من میخورم چون ویازم بد بوده ۶کیلو لاغر شدم داده وزن بگیرم

به من نساخت
دیگه از بهداشت گرفتم وزنم رفت بالا

بله منم خوردم عالیه

من هر روز میخورم ولی اصلا چاق نشدم خداکنه وزن بچم بالا بره

من روزی یکی میخورم از ۱۵ هفته شروع کردم
خودم چاق نشدم ولی بچم خوب رشد کرده خداروشکر

منم میخورم روزی یه دونه

ارع عزیزم روزی یدونع

من هفته ای ۲بار میخورم چون به شدت چاق کننده‌ست

بله من هم از این استفاده میکنم روزی یک عدد

من
چاق کننده است

بله روزی ی عدد میخورم

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته چهلم بارداری
مامان سورنا و سامیار مامان سورنا و سامیار هفته بیست‌وششم بارداری