بچه های سه سالتونه چجوری حرف میزنن کامل

۱۸ پاسخ

دختر من کامل کامل نه 😔

پسر منم اردیبهشت میشه سه سالش کامل از منم بهتر حرف میزنه هم ترکی هم فارسی

اره کامل

اره کامل حرف میزنه خداروشکر

اره ولی خودم متوجه میشم فقط
میخواد بگه نرو میگه برو نه😂

مقایسه نکن همه بچه ها مثل هم نیستن

آره خیلی وقته کامل صحبت میکنه

کامل قشنگ حرف میزنه

کامل مثل بلبل یک کلیه های بزرگونه ای هم میگه

پسر منم خرداد میشه سه‌سالش ماشاالله کامل حرف میزنه

نه پسر من کلمه بیشتر میگه جمله تازه شروع کرده اونم دو حرفی

اره کلی هم شعر میخونه

اره کامل

خیلی کم شاید ۴۰ درصد گفتارش شکل گرفته باشه

از خودم بهتر صحبت میکنه

آره کامل حرف میزن با لحن بچگونه

مثل خودمون

اره دخترمن کامل حرف میزنه. بین صحبتاش کلماتی مثل (کلاً.مثلا.واقعا.اصلا.گندزدی.بازشروع کردی.) ازاینجورکلماتم استغاده میکنه

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۳ سالگی