۷ پاسخ

من یدونه گرفتم مامانم گفت یدونه بسه

بدرد نمیخوره اصلااااا

ناف بند چیه اصلا نگرفته بودم همچین چیزی

اصلا نگیر استفاده نمیشه باید باز باشه ناف تا خشک بشه بیوفته سریع

من نگرفتم چون میگن هیچی نبندین هوا بخوره اونجوری تو گرما شاید عرق کنه

کافیه یکی من یه دونه خریدیم

من دو تا گرفته بودم

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۴ ماهگی
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری