مامانا خوردن فالوده ضرری نداره؟

۴ پاسخ

ضرر نداره ولی بخاطر قندش خیلی مراعات کن. چون دیابت و فشار و چربی از هفته 28 اینطورا میاد سراغ خانم باردار

نه ضرری نداره فقط اگه قند داری یه کم‌احتیاط کن مثلا یکی دوبار کلا بیشتر نخور

نه چه ظرری

نه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر👶🏻 مامان رادمهر👶🏻 ۸ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان 🪽🪽🪽 مامان 🪽🪽🪽 ۱۱ ماهگی