تنبلی تخمدان خفیفه عزیزم
فولیکول زیاد داری ولی بالغ نمیشن
تحت نظر پزشک بهت دارو های تقویت فولیکول میدن
و باردار میشی
برای من ۷بود
سیکل دوم استقاده از دارو ها باردار شدم که سقط شد
این بارداری با شیش سیکل استفاده از دارو باردار شدم
تنبلی تخمدان داری عزیزم
عزیزم فک کنم باید بین یک و سه باشه ینی بهترین حالتش
شنیدم بین ۱ـ۳ خوبه و بالا و پایین بودنش تنبلی تخمدان حساب میاد
یادمه دکتر گفت انتی مولرین هورمون یا همون ای ام اچ پایینش باردداری رو سخت میکنه بالا بودنشم نشونه تنبلیه و باز بارداری رو سخت میکنه
ولی علم جدید و اصلاح سبک تو دنیا ثابت کرده و میگه بارداری هیچ گونه ربطه ب این عدد نداره هم با بالاش هم پایینش تعداد زیااااادی انسان ب اصلاح سبک زندکی ب راحتی باردار شدن
در مورد اصلاح سبک بخون و تحقیق کن
ساعته خابه درست خوشخال بودن غذا و مواد غذایی درست حذق قند شکر و نگهدارنده و..
دكتر چي گفت
وقتی این عدد بالا باشه یعنی شما تنبلی تخمدان داری
فکرمیکنم بیشتر از ۳.۵
تنبلی تخمدان
بنظرم خوبه دکترا میگن بالای ۴ خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.