۴ پاسخ

من دو ماه یکبار میبرم

من هر دوماه میبرم نیاز نیست هر ماه ببری

هر وقت خود بخوای
من هر ماه نمیبرم

من نمیبرم کلا وقتی مریض بشه میبرمش فقط 🥺

سوال های مرتبط