۸ پاسخ

اسم این شورتا چیه باید از کجا بخریم؟

لب مرزه شیرینی جات نخور مایعایتم کمتر بخور اوکی میشه

تا 24. نرماله

دکتر سونو گفتم کمی‌زیاده
دکتر زنان بهم‌میگه خوبه
نمیدونم‌حرف کی گوش بدم‌

من رفتم ۲۱.۵ بود اب دور جنین

همون مایع آمنیوتیک هست ذیگه؟؟؟؟
برای منم امروز سونو دادم ۱۶ بود نوشته نرمال

گوووودی قربون کونش بشم

نه خیلی زیاد نیست

سوال های مرتبط

مامان ✨🐥 ° مامان ✨🐥 ° هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیهان 💗 مامان نیهان 💗 ۹ ماهگی
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری