۱۲ پاسخ

یکی داشتم ۱۵میلین اصل بود ساواج

یارا … باکارات رژ ( میگن قدیمی شده ولی من عاشق بوشم هنوز استفاده میکنم )…. ویکتوریا سکرت…کوکوشنل … لالیک ( برای پاییز و زمستون عالیه بوی چوب سوخته میده من خیلی دوست دارم ) …. لیبر

لیرااا

امریکن،مردونست ولی بوشو دوست دارم هرکیم بوشو حس کرده ازم پرسیده
قیمتشم مناسب نسبت به عطر های دیگه قبل عید گرفتم ۶۰۰

..........

گود گریل گرفتم سه تومن

بلک اوپیوم
آنجل شیر
اینا برای زمستون

عطر برای تابستون و زمستون باید متفاوت باشه

فقط الهه سکس

ادکلن یارا

من مینی می خرم چون تنوع طلبم
من عطر گرم تلخ
یا سرد شیرین میزنم

من عطر بتونه خوشم نمیاد
مردانه میزنم
اسمش ماهر
پنج خریدم

لالیک لامور باتل اصلی ۵ تومن بود اخرین بار ک گرفتم

سوال های مرتبط