۵ پاسخ

تا ب الان وزن بچت چقد زده ؟؟

سلام عزیزم تبریک برای منم زده ۱۰ خرداد

بسلامتی ایشالله بگیریش بغل انشاالله همه مادر ها بچه هاشونو به خیر بگیرن بغل و بزرگ کنن

منم همین تاریخم براساس پریودی ولی نوبت سزارین دارم میشه ۲۵ اردیبهشت

فککنم داری یه نفس راحت میکشی بلاخره میاد بغلت
همه استرسا از ازمایشا سونوها چی بخورم چی نخورم ازمایش چی میشه راحت شدی

خوبتراز همه بغل گرفتنش و استشمام اون بوی بهشتیه که میده

سوال های مرتبط