چرا دو قلوی نگرفتی این جوری کارت سخته ...من دارم خیلی خوبه
من دوقلو گرفتم 😁
دمت گرم مادر،همش دوست داشتم زایمانم وقتش و نوعش مثل شما باشه،،شکر خدا که شد
ببوس نی نیهاتو که ندیده دوستشون دارم
خداقوت بهت... تو میتونی🌱
فکر کنم خیلی سخت باشه نگهداری دوقلویی 😍 خدا حفظشون کنه برات
سخت نیست 🫣🥴😂😍
خدا بهت توان و صبرشو بده عزیزم
سخته واقعا
من با یکی دیوونه شدم
دوتا ک خییلی سخت تره
خداقوت مامان نی نی سایت صحیح و سالم مستدام باشه براشون
خعععععلی سخته خعلی
چرا دوتاییشو نخریدی
منم همین گهواره رو خریدم ولی انگاری لق هست مال تو هم اینجوریه
شده هر دو باهم گریه کنند؟
چیکار میکنی اون لحظه 😰
چنماه دیگه تو گهوارم نمیخابن
من مجبورم رو پام میخابوتم یکی یکی بعد میزارم تو تاب ریلکسی بیدارم میشه اونیکی مجبورم اونی نه رو پامه رو بزارم زمین حتی وقتی نخوابیده پاشم
وایییی چه سختتت😟❤️
خداقوت مامان قوی 💞
عزیزم چه قشششششنگ من آرزوی دوقلویی دارم خیلی باحاله سخته اما واقعا شیرینه خدا حفظشون کنه😍
عزیزم انشالله خدا بهت توان و صبرشو زیاد بده
خدا بهتون توان بده انشاالله 🥰
خداقوت❤️
چند کیلویی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.