۵ پاسخ

سلام ن اصلا عزیزم شیرت کم و بی کیفیت میشه
از فکر لاغری بیا بیرون بچسب ب نینیت ب وقتش لاغرم میکنی

رژیم تو ۶ ماهه دوم ک بچه به غذاخوردن میافته مجازه قبل اون هم ب بچه آسیب میزنه هم به مادر

بعد شش ماه که بچه به غذا میوفته بگیر
الان بگیری هم بچه گرسنه میمونه هم خودت بی جون میشی
چهار ماه دیگه هم تحمل کن به اندام دلخواه میرسی

شما که خیلی خوبی،رژیم میخوای چیکار؟

شیرت کم میشه اخه بچه گناه داره🥺

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۱۶ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی