۸ پاسخ

ده هزاررر بار لعنت به جفتش
تازه پسر من کولیکم داشت

😭😭😭😭

اخ اخ خدا صبرت بده دختر منم همین جوری بود هر روز دکتر بودیم
غصه نخور به مرور خوب میشه

واااای لعنت بهش🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

علائمش چیه

مال منم داره🤦حالا رژیمو رعایت میکنین یا شیر خشک میدین؟

واقعا چيه اين حساسيت جديدا همه دارن براي پسرمنم تشخيص حساسيت گاوي دادن رفلاكسم داره🥲

هزار بار لعنت به حساسیت به پروتئین گاوی 😑

سوال های مرتبط

مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۱۶ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۶ ماهگی