آزمایش انتی چطوریه بچهااااا

۴ پاسخ

اول سونو میری بعد با برگه سونو میری آزمایش خون ناشتایی هم نمیخواد

اول‌ میری سونو گرافی، اگه خدایی نکرده سونو گرافیت مشکل داشت میری ازمایش میدی
اگه ایشالا مشکل نداشت هم میتونی با درخواست شخصی خودت ازمایش بدی

با سونو گرافی

ازمایش خونه

سوال های مرتبط

مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی