من 28رفتم
من قرارع ۲۴ خودم برم برای احتیاط
منم دوست دارم ببینمش 😍😍😍
اخ اینکه تو دلیم دختر ی ذوقی دارم
ولی این هفته ها نمیگذره
عجیب گیر کردم توشش ماهگی
من ۳۱ هفته رفتم
زوده گلم الان هنوزیک کیلوهم نشده
بزار۲۸به بعدبرو
خانما من نسخه سونو رشد رو گمکردم ساعت ۶ نوبت سونو دارم برم چی بگمانجام میدن بدون نسخه
سونو رشد ۲۸ هفته هست
ولی دکتر من یه سونو برسی جفت جنین نوشته برای دو روز دیگه خیلی ذوق دارم برم دخترمو ببینم😍
خب برو منم 24هفته رفتم
من 25هفته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.