۹ پاسخ

من 28رفتم

من قرارع ۲۴ خودم برم برای احتیاط

منم دوست دارم ببینمش 😍😍😍
اخ اینکه تو دلیم دختر ی ذوقی دارم
ولی این هفته ها نمیگذره
عجیب گیر کردم تو‌شش ماهگی

من ۳۱ هفته رفتم

زوده گلم الان هنوزیک کیلوهم نشده
بزار۲۸به بعدبرو

خانما من نسخه سونو رشد رو گم‌کردم ساعت ۶ نوبت سونو دارم برم چی بگم‌انجام میدن بدون نسخه

سونو رشد ۲۸ هفته هست
ولی دکتر من یه سونو برسی جفت جنین نوشته برای دو روز دیگه خیلی ذوق دارم برم دخترمو ببینم😍

خب برو منم 24هفته رفتم

من 25هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان Emad💙 مامان Emad💙 هفته سی‌وچهارم بارداری