بنظرم از الان دارو گیاهیا رو نخور
ب خودت انقباض الکی میدی اذیت میشی
دیگ خودت تجربه طبیعی داری میدونی ک تا وقتش نرسه کاری ازت برنمیاد، پس از الان زیادی زور نزن بزار بچه این روزای اخر بهتر رشد کنه تو شکمت
این هفته تازه شروع سزارینه
شما هنوز خیلی جا داری
خب طبیعی هستی زوده الان
البته ورزش و اینا بکن ولی از ۳۹ هفته ببعد زور بزن واس طبیعی
بزار ۴۰ کامل بشی خب
عزیزم تاپیک منو ببین اگ میدونی کدوم دکتر خوبه برام بنویس🙏🏻🥲
البته بگم طبق انتی ۳۸ هفته ۳روزم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.