۴ پاسخ

اتفاقا چون بزرگه در میزنه من دو می‌بندم اصلا در نمیزنه

پی پی وقتی اونطوری سنگین باشه هر کار کنی بیرون میزنه. من دخترم گاهی دو روز پیپی نمیکنه و یهو یه حجیمشو می‌کنه. همون موقع ببرم عوضش کنم حله ولی یکم تعلل کنم می‌زنه بیرون

اگر ۳رد میندازه روی ران پاش،۴ببند


منکه ۴میبندم خیلی راضی ام
۳پاشو خط مینداخت
البته دختر من ریزه ۴ماهگی۶۴۰۰

۴ ببند اگه دیدی اندازشه

سوال های مرتبط