۷ پاسخ

من قیمه گذاشتم

من هویج پلو می‌زارم

من واسش سوپ گذاشتم با آب قلم وجوانه ماش وعدس وسیب زمینی ومرغ وهویچ وجعفری
انشاالله که بخوره پر از اهن ومواد مغذیه

من میخوام الویه بذارم

مثلا قلقلی
کتلت
فلافل
عدسی
ماکارونی
عدس پلو
املت

کوکو سبزی
کوکو سیب
الویه
سالاد ماکارونی
اسنک
دوپیازه سیب زمینی
کله گنجشکی

من نهار ماکارونی دادمش، مخلوط گوشتش زیاد بود، اونو شب میخام با نون بدمش اگه خدا بخاد بخورتش 🥴
اگه خوش خوراکه که پیشنهادات زیاده، هرچی مواد اولیه ش داری میتونی درست کنی

سوال های مرتبط