سلام مبارک باشه عزیزم دعا من بارداری باشیم ممنونم از شما 🙏🏻
احتمالا یکی کیسته.دکتر به من گفت دوقلو ولی ی قولو بود یکیش کیست بود
عزیزم طبق تاپیک هات دیدم آزادسازی زدی ۱۱. آزادسازی چه علائمی داشتی
از چه قرص هایی استفاده کردی
دکتر چی گفته
تو سونو چیزی مشخص نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.